Informacija klientams
Sąskaitas už suteiktas paslaugas išrašome už praėjusį mėnesį – t.y. einamo mėnesio paskutinę dieną. Gautą sąskaitą privaloma apmokėti per 30 dienų. Rekomenduojame apmokėti per 25 dienas.
Mes tausojame gamtą, todėl sąskaitas už paslaugas siunčiame tik kliento pateiktu elektroniniu paštu, o esant poreikiui, popierinę sąskaitą galite visada gauti atvykę į mūsų klientų aptarnavimo skyrių, adresu V. Kudirkos g. 55, Joniškis.
Likus 5 dienoms iki privalomo apmokėjimo termino ir vėluojant atsiskaityti už paslaugas Jums bus keletą kartų pakartotinai siunčiamas priminimas. Neatsiskaičius už paslaugas iki privalomos datos, po pakartotinio priminimo – paslauga bus apribota.
Administravimo paslaugos
Pavadinimas | Kaina | |
Privatiems | Verslui | |
Paslaugos atnaujinimo mokestis po laikino ar priverstinio sustabdymo | 5 Eur | 6,05 Eur |
Laikinas paslaugų sustabdymas | 10 Eur | 12,1 Eur |
Plano keitimas į didesnį | Nemokamai | |
Plano keitimas į mažesnį | 10 Eur | 12,1 Eur |
Ne dėl ryšio teikėjo kaltės atsiradusių sutrikimų šalinimas
Pavadinimas | Kaina | |
Privatiems | Verslui | |
Gedimo registravimas ir atvykimas į objektą miesto ribose | nuo 10 Eur | |
Gedimo registravimas ir atvykimas į objektą už miesto ribų | nuo 14 Eur | |
Darbų trukmė iki 10 min. | Nemokamai | |
Darbų trukmė iki 30 min. | 10 Eur | 12,10 Eur |
Darbų trukmė iki 60 min. | 16 Eur | 19,36 Eur |
Darbų trukmė daugiau kaip 60 min. | 12 Eur/val.1 | 14,52 Eur/val.1 |
Papildomai kliento užsakomi darbai ir konsultacijos
Pavadinimas | Kaina | |
Privatiems | Verslui | |
Papildomų darbų registravimas ir atvykimas į objektą miesto ribose | nuo 10 Eur | |
Gedimo registravimas ir atvykimas į objektą už miesto ribų | nuo 14 Eur | |
Darbų trukmė iki 30 min. | 12 Eur | 14,52 Eur |
Darbų trukmė daugiau kaip 30 min. | 15 Eur/val.1 | 18,15 Eur/val.1 |
Paslaugos perkėlimas nauju adresu | 30 Eur | 36,90 Eur |
Tinklo rozetės prijungimas ir testavimas | 5 Eur/vnt | 6,05 Eur/vnt |
Gyventojai ir verslo įmonės už paslaugas gali apmokėti šiais būdais:
Bankiniu pavedimu į vieną iš mūsų atsiskaitomųjų sąskaitų:
- LT48 7300 0101 3321 8313 – AB „Swedbank“
- LT49 7044 0600 0798 6681 – AB SEB bankas
- LT53 4010 0424 0360 6563 – AB Luminor bankas
- LT46 3500 0100 0112 3629 – Paysera LT
Pastaba: Mokėdami už paslaugas įprastu banko pavedimu mokėjimo paskirties ir/ar mokėtojo kodo laukelyje būtinai nurodykite savo penkių skaičių mokėtojo kodą (Kliento ID nurodytą sutartyje).
Grynaisiais pinigais:
Loterijos Perlas terminaluose (įmokos mokestis – 0,25 €)
UAB „Eltida“ buveinėje V.Kudirkos g. 55, Joniškis (įmokos priimamos nemokamai)
Pastaba: Atsiskaitydami grynaisiais pinigais Loterijos Perlas terminaluose kasininkei pateikite atsispausdintą popierinę sąskaitą su brūkšniniu kodu arba UAB „Eltida“ išduotą Kliento ID kortelę. Rekomenduo
Paspauskite žemiau esančia nuorodą, kad atsiųsti sutarties šabloną:
Bendrosios nuostatos
1.1. Šiomis asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis (toliau – Taisyklės) nustatoma naudojimosi internetine svetaine www.vijurkas.lt tvarka (toliau – Svetainė), taip pat svetainės www.vijurkas.lt lankytojų (toliau – Lankytojai) teisės, pareigos, atsakomybė bei kitos nuostatos.
1.2. Svetainės duomenis ir informaciją tvarko ir administruoja UAB „Eltida“, bendrovės registracijos adresas Kudirkos g. 55, LT-84155 Joniškis, registruota LR Juridinių asmenų registre (toliau – Duomenų valdytojas).
1.3. Svetainės Lankytojams suteikiama galimybė gauti informaciją apie bendrovės teikiamas paslaugas, jas užsakyti ar gauti papildomą informaciją savanoriškai įvedus savo kontaktinius duomenis. Taip pat Lankytojas turi teisę dalintis informacija apie Svetainėje talpinamą turinį socialiniuose tinkluose. Lankytojas gali savanoriškai įvesti savo kontaktinius duomenis, norėdamas užsisakyti naujienlaiškių prenumeratą.
1.4. Susipažinęs su šiomis taisyklėmis ir įvedęs savo kontaktų duomenis asmuo sutinka, kad Svetainės valdytojas tvarkytų pateiktus asmeninius kontaktinius duomenis tiesioginės rinkodaros tikslais.
1.5. Duomenų valdytojas turi teisę vienašališkai keisti Svetainėje pateiktą turinį – jį pašalinti, redaguoti. Duomenų valdytojas taip pat turi teisę vienašališkai keisti bet kurias Taisyklių nuostatas. Jei pakeitus, pataisius ar papildžius Taisykles Lankytojas toliau naudoja Svetainės turinį, tai reikš Lankytojo sutikimą su Taisyklių pakeitimais.
Atsakomybės apribojimas
2.1. Duomenų valdytojas neatsako už lipta.lt duomenų bazės veiklos sutrikimus, kilusius dėl priežasčių, kurių Duomenų valdytojas negali kontroliuoti.
2.2. Lankytojas yra atsakingas už tinkamai ir teisingai įvestus kontaktinius duomenis. Duomenų valdytojas neatsako už žalą, kurią Lankytojas patiria dėl to, kad buvo įvedami neteisingi kontaktiniai duomenys.
Privatumo politika
3.1. Asmuo, norintis ir sutinkantis, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi Svetainės valdytojo, kaip tą apibrėžia Lietuvos Respublikos įstatymai, užpildo formos laukus, skirtus suvesti kontaktinius duomenis, prieš tai susipažinęs su Taisyklėse pateikta informacija, ir paspaudžia atitinkamą nuorodą “Užsakyti”, „Siųsti“ ir pan. Atlikęs šiuos veiksmus asmuo patvirtina, kad yra nurodęs teisingus duomenis ir sutinka, kad Svetainės valdytojas juos tvarkytų.
3.2. Lankydamasis Svetainėje ir/ar naudodamasis svetaine, Lankytojas patvirtina, kad gali visa apimtimi įgyvendinti iš šių taisyklių kylančias teises ir pareigas.
3.3. Svetainėje pateikdamas savo asmens duomenis Lankytojas sutinka, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais. Asmuo turi teisę bet kada savo sutikimą atšaukti raštu pranešdamas apie tai Svetainės administracijai.
3.4. Asmuo įstatymų nustatyta tvarka turi teisę:
- žinoti (būti informuotas) apie savo asmens duomenų tvarkymą;
- susipažinti su savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi;
- reikalauti ištaisyti ar sunaikinti savo asmens duomenis žemiau nurodytais atvejais;
- nesutikti dėl savo asmens duomenų tvarkymo.
3.5. Svetainės valdytojas įsipareigoja sudaryti sąlygas asmeniui įgyvendinti 3.4 punkte nustatytas teises, išskyrus įstatymų nustatytus atvejus, kai reikia užtikrinti:
- valstybės saugumą ar gynybą;
- viešąją tvarką, nusikaltimų prevenciją, tyrimą, nustatymą ar baudžiamąjį persekiojimą;
- svarbius valstybės ekonominius ar finansinius interesus;
- tarnybinės ar profesinės etikos pažeidimų nustatymą;
- duomenų subjekto ar kitų asmenų teisių ir laisvių apsaugą.
3.6. Svetainės valdytojas įsipareigoja informuoti asmenį, kurio asmens duomenis jis renka tiesiogiai iš jo, apie savo (duomenų valdytojo) ir savo atstovo, jei šis yra, tapatybę ir nuolatinę gyvenamąją vietą ar buveinę, kokiu tikslu tvarkomi asmens duomenys ir kam jie teikiami, išskyrus atvejus, kai asmuo tokią informaciją turi.
3.7. Svetainės administracija gali rinkti asmens duomenis ir juos tvarkyti savo ir partnerių tiesioginės rinkodaros tikslais, įsipareigoja suteikti galimybę Lankytojams atsisakyti Svetainės valdytojo paslaugų kartu nutraukiant asmens duomenų tvarkymą.
3.8. Asmuo, pateikdamas Svetainės administracijai asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, turi teisę gauti informaciją, iš kokių šaltinių ir kokie jo asmens duomenys surinkti, kokiu tikslu jie tvarkomi, kam teikiami.
3.9. Jei asmuo mano, kad jo asmens duomenys yra neteisingi, neišsamūs ar netikslūs, asmuo turi informuoti Svetainės administraciją, kad duomenys būtų pataisyti. Jei asmuo mano, kad jo asmens duomenys yra tvarkomi neteisėtai, nesąžiningai, ir kreipiasi į Svetainės administraciją, Svetainės administracija įsipareigoja neatlygintinai patikrinti asmens duomenų tvarkymo teisėtumą, sąžiningumą ir asmens prašymu sunaikinti neteisėtai ir nesąžiningai sukauptus asmens duomenis.
3.10. Asmens duomenys taisomi ir naikinami pagal asmens prašymą (reikalavimą) ir jo tapatybę bei jo asmens duomenis patvirtinančius dokumentus. Svetainės valdytojas įsipareigoja informuoti duomenų gavėjus apie asmens prašymu ištaisytus ar sunaikintus asmens duomenis.
3.11. Jei asmuo nesutinka dėl jo asmens duomenų tvarkymo, Svetainės administracija įsipareigoja nedelsiant nutraukti asmens duomenų tvarkymą, išskyrus įstatymų numatytus atvejus, ir informuoti duomenų gavėjus.
3.12. Asmens prašymu Svetainės administracija įsipareigoja pranešti asmeniui apie jo asmens duomenų tvarkymo nutraukimą ar atsisakymą nutraukti duomenų tvarkymą. Asmens prašymu Svetainės administracija įsipareigoja išsaugoti visus nutrauktus tvarkyti asmens duomenis.
3.13. Paslaugų gerinimui Svetainės valdytojas gali rinkti tam tikrą techninę informaciją apie Lankytojus (IP adresus, duomenis apie naudojamas naršykles, operacines sistemas, kompiuterio parametrus ir kt.), bet gali naudoti ją tik statistiniams tyrimams atlikti. Kai kurioms paslaugoms suteikti (specialiai pritaikyto turinio pateikimui), būtinas „slapukų“ (cookies) panaudojimas.
Autorių teisės
4.1. Svetainės valdytojo pateikiamos informacijos autorinės teisės priklauso bendrovei UAB “Eltida” ir bendrovės partneriams. Cituojant tekstinę ar grafinę informaciją skelbiamą šioje Svetainėje, privaloma nurodyti autorystę ir/ar šaltinį.
4.2 Svetainės duomenų valdytojas neatsako už neteisėtą Lankytojų elgesį, platinant, niokojant, iškraipant ar kitaip neteisėtai paveikiant informaciją.
Intelektinės nuosavybės teisės
5.1. Duomenų valdytojas yra visų teisių į Svetainės turinį savininkas arba turi išimtinę teisę į jų naudojimą. Visi talpinamo turinio dizainai, pavadinimai, logotipai ir pan., pateikiami Svetainėje, yra Duomenų valdytojo nuosavybė arba Duomenų valdytojas turi teisę jais naudotis.
5.2. Bet koks trečiųjų asmenų atliekamas Svetainės turinio, dizaino apdorojimas, kopijavimas ir (ar) kitoks naudojimas be raštiško Duomenų valdytojo leidimo ir (arba) nesilaikant Taisyklių, yra autorių ir kitų teisių pažeidimas, baudžiamas pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
Asmens duomenų apsauga
6.1. Duomenų valdytojas turi teisę tvarkyti ir valdyti asmens duomenų pateikimo metu ar vėliau naudojantis svetaine Lankytojo pateiktus ar Duomenų valdytojo kitais būdais surinktus asmens duomenis (toliau – Asmens duomenys), vadovaujantis šiose Taisyklėse nustatyta tvarka ir jose nurodytais tikslais. Duomenų valdytojas užtikrina duomenų subjektų teises pagal Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą ir kitus asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančius norminius teisės aktus.
6.2. Asmens duomenys tvarkomi siekiant tinkamai suteikti paslaugas Lankytojams (suteikti informaciją apie paslaugas, naujienas ir pan.). Lankytojo duomenys taip pat yra tvarkomi tiesioginės rinkodaros ir reklaminių akcijų (tiesioginės rinkodaros žaidimų, viktorinų, konkursų) vykdymo tikslais. Duomenų valdytojas rinks ir saugos Asmens duomenis elektroniniu būdu ir esant poreikiui pateiks tokių Asmens duomenų išrašus kitomis formomis.
6.3. Lankytojas Svetainėje esančiose duomenų įvesties formose gali pateikti savo vardą, el. pašto adresą, telefono numerį, miestą. Šie Asmens duomenys gaunami tiesiogiai iš Lankytojo.
6.4. Lankytojas, sutikdamas su šiomis Taisyklėmis ir pateikdamas Asmens duomenis:
6.4.1. suteikia teisę Duomenų valdytojui valdyti ir tvarkyti Lankytojo Asmens duomenis tokia apimtimi ir tokiais tikslais, kaip numatyta šiose Taisyklėse. Lankytojas turi teisę atšaukti savo leidimą Duomenų valdytojui valdyti ir tvarkyti Lankytojo Asmens duomenis bet kuriuo metu, reikalauti nutraukti jo Asmens duomenų tvarkymą ir valdymą, panaikinti Asmens duomenis. Atšaukimas valdyti ir tvarkyti Lankytojo Asmens duomenis negalioja atgal į praeitį;
6.4.2. pareiškia, kad jis pateikia savo Asmens duomenis patalpinimui svetainės duomenų bazėje laisva valia ir sutinka, kad jo pateikti duomenys būtų saugomi ir tvarkomi elektroniniu būdu internetinės svetainės duomenų bazėje mažiausiai 2 (dvejus) metus nuo jo paskutinio duomenų pateikimo į sistemą;
6.4.3. Lankytojas patvirtina, kad jo Svetainėje pateikiami Asmens duomenys yra tikslūs, išsamūs ir teisingi.
6.5. Duomenų valdytojas tvarkydamas Asmens duomenis:
6.5.1. naudos Asmens duomenis Paslaugų teikimui, Svetainės ir/ar kitų UAB „Eltida” paslaugų vystymui ir pritaikymui, taip pat pasiūlymų apie Paslaugas, Svetainės modulių funkcionalumo patobulinimą, pateikimui, tiesioginės rinkodaros pasiūlymų pateikimui;
6.5.2. neteiks Asmens duomenų tretiesiems asmenims ir nepaviešins jų, išskyrus atvejus, nurodytus Taisyklėse, arba teisės aktų nustatytais atvejais;
6.5.3 Lankytojas, pateikęs Duomenų valdytojui asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą arba teisės aktų nustatyta tvarka ar elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leidžia tinkamai identifikuoti asmenį, patvirtinęs savo asmens tapatybę, turi teisę susipažinti su savo Asmens duomenimis ir tuo, kaip jie yra tvarkomi; reikalauti sunaikinti savo Asmens duomenis arba sustabdyti, išskyrus saugojimą, savo Asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant įstatymų nuostatų; nesutikti, kad toliau būtų tvarkomi jo Asmens duomenys. Lankytojas visus prašymus Duomenų valdytojui, susijusius su Lankytojo Asmens duomenų apsauga, privalo pateikti raštu (įskaitant pranešimą bendruoju arba klientų aptarnavimo skyriaus el. paštu, nurodytu Svetainės kontaktuose). Atsakymus į tokius Lankytojo paklausimus Duomenų valdytojas stengsis pateikti kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 30 (dienų) nuo paklausimo ir visų reikalingų dokumentų iš Lankytojo gavimo dienos. Atsakymas pateikiamas Lankytojui priimtina forma. Atsakymas Lankytojui nemokamai pateikiamas 1 (vieną) kartą per kalendorinius metus. Duomenų valdytojas neteiks asmens duomenų, jei Lankytojas nepatvirtina savo tapatybės, prašo duomenų apie kitą asmenį, taip pat kitais įstatymų numatytais atvejais ribojančiais duomenų atskleidimą Lankytojui.
6.5.4 Lankytojas sutinka, kad jam pateikiant kontaktinius duomenis tam skirtoje platformoje, sistema gali registruoti Lankytojo kompiuterio IP adresą ir prisijungimo prie sistemos datą bei laiką.
6.5.5 Lankytojas, sutikdamas su šiomis Taisyklėmis, patvirtina, kad jis suteikia Duomenų valdytojui teisę siųsti Lankytojui Duomenų valdytojo įmonės paslaugų komercinius pasiūlymus bei informacinius pranešimus. Lankytojas turi teisę atsisakyti gauti tokius pasiūlymus informuodamas apie tai Duomenų valdytoją būdu, nurodytu gautuose pranešimuose ir (arba) pasiūlymuose.
6.5.6. Duomenų valdytojas tiesioginės rinkodaros tikslais tvarko Lankytojo Asmens duomenis: vardas, el. pašto adresas, telefono numeris. Organizuojant žaidimus, reklamines akcijas Duomenų valdytojas gali tvarkyti dalyvavimui tokiame žaidime, reklaminėje akcijoje reikalingų sąlygų išpildymą patvirtinančius duomenis, kiek tai susiję su dalyvavimu reklaminėje akcijoje arba teise dalyvauti žaidime.
6.6. Lankytojo duomenys tiesioginės rinkodaros tikslais tvarkomi laikantis tokių taisyklių:
6.6.1. Lankytojo duomenys Svetainės duomenų bazėje yra saugomi ne ilgiau kaip 2 (du) metus nuo paskutinio Lankytojo prisijungimo prie paskyros dienos. Suėjus šiam terminui Asmens duomenys sunaikinami Duomenų valdytojo įgalioto asmens arba automatizuoto programinio algoritmo;
6.6.2. Asmens duomenys reklaminių akcijų (tiesioginės rinkodaros žaidimų, viktorinų, konkursų) vykdymo tikslu tvarkomi ne ilgiau kaip 1 (vienerius) metus po reklaminės akcijos rezultatų, laimėtojų paskelbimo. Suėjus šiam terminui, Asmens duomenys sunaikinami Duomenų valdytojo įgalioto asmens arba automatizuoto programinio algoritmo;
6.6.3 Duomenų valdytojas sutikimus dėl tiesioginės rinkodaros gauna: tiesiogiai iš Lankytojų, jiems aiškiai išreiškus valią (sutikimą) gauti Svetainės tiesioginės rinkodaros pasiūlymus, užpildant laukelius dėl naujienlaiškių prenumeratos, bei iš Lankytojų, duomenų rinkimo metu neprieštaravusių dėl tokio asmens duomenų tvarkymo;
6.6.4. Duomenų valdytojas gali derinti turimą informaciją apie Lankytoją su trečiųjų asmenų turima informacija tam, kad galėtų pateikti Lankytojui įdomius pasiūlymus, o taip pat pasiūlyti naujas Paslaugas, kurios gali būti aktualios Lankytojui;
6.6.5 Suteikdamas teisę tvarkyti duomenis tiesioginės rinkodaros tikslais Lankytojas taip pat suteikia leidimą susisiekti su juo telefonu, SMS žinutėmis, elektroniniu paštu, naujienlaiškiais su tiesioginės rinkodaros pasiūlymais. Duomenų valdytojas stengiasi siųsti tik Lankytoją dominančią informaciją ir pasiūlymus.
6.6.6. Duomenų valdytojas gavęs iš Lankytojų kontaktinius Asmens duomenis (vardą, el. pašto adresą), teisės aktų nustatyta tvarka šiuos duomenis gali naudoti be atskiro duomenų subjekto sutikimo tik savo paties panašių prekių ar paslaugų rinkodarai, Lankytojui suteikiant aiškią, nemokamą ir lengvai įgyvendinamą galimybę nesutikti arba atsisakyti tokio duomenų naudojimo pirmiau nurodytais tikslais, jeigu Lankytojas iš pradžių neprieštaravo dėl tokio duomenų naudojimo teikiant kiekvieną pasiūlymą.
6.6.7. Lankytojas turi teisę nesutikti, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais, nenuodydamas nesutikimo motyvų. Lankytojas turi teisę atsisakyti gauti tokius pasiūlymus informuodamas apie tai Duomenų valdytoją būdu, nurodytu gautuose pranešimuose ir (arba) pasiūlymuose, arba informavęs apie nesutikimą Duomenų valdytoją el. laišku, paskambinus Duomenų valdytojo kontaktuose nurodytų telefonu. Duomenų valdytojas pasistengs kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nutraukti Lankytojo duomenų tvarkymą tiesioginės rinkodaros tikslu.
6.6.8. Jei Lankytojas duomenis apie save pateikia socialinio tinklo ar kitos interneto tarnybos pagalba („Facebook“ ir pan.), Lankytojas supranta ir sutinka, kad pateiktu kontaktiniu telefonu ir el. paštu jam taip pat gali būti teikiami Duomenų valdytojo pasiūlymai. Pasiūlymų jis gali atsisakyti Taisyklių nustatyta tvarka.
Slapukų politika
7.1. Kad Svetainė tinkamai veiktų, ji į Lankytojo įrenginį gali įrašyti mažas duomenų rinkmenas – vadinamuosius slapukus. Slapukai (ang. cookies) – tai nedideli informacijos elementai, išsaugomi Lankytojo interneto naršyklėje, kompiuteryje ar mobiliajame įrenginyje. Jie Duomenų valdytojui padeda atpažinti Lankytoją, kaip ankstesnį svetainės lankytoją, išsaugoti Lankytojo naršymo istoriją, parinktis (pvz., vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas Svetainės rodymo parinktis) ir pritaikyti turinį. Slapukai – įprasta naršymo tinklalapiuose praktika, kuri palengvina Lankytojo naršymą jau lankytame tinklalapyje, supaprastina prieigą prie skelbiamos informacijos.
7.2. Duomenų valdytojas naudoja slapukus siekiant nustatyti Lankytojų lankymosi Svetainėje įpročius, pagerinti Lankytojų patirtį lankantis Svetainėje, suteikti personalizuotas paslaugas Lankytojams. Slapukų informaciją gali sudaryti duomenys apie tai, kaip Lankytojas naudojasi Svetaine, jo kompiuterio IP adresas, naršyklės tipas, demografiniai duomenys ir, jei Lankytojas atvyko į Svetainę iš trečiosios šalies tinklalapio – pirminio puslapio URL nuoroda. Slapukai suteikia galimybę internetinei svetainei veikti efektyviau ir pagerinti savo paslaugas, be to, teikti informaciją svetainės administratoriams statistikos ar reklamos tikslais.
7.3. Slapukais gaunamą informaciją Duomenų valdytojas naudoja tokiais tikslais: prisiminti vedamos kontaktinės informacijos duomenis; užtikrinti duomenų saugumą, juos suvedus; užtikrinti nuoseklų tinklapio veikimą; prisiminti Lankytojo naudotas paieškas, Lankytojo įpročių stebėsenai siekiant pateikti būtent Lankytojui aktualų turinį ir tobulinti portalą pagal Lankytojo pageidavimus, Paslaugų plėtrai bei tiksliniam rinkodaros orientavimui.
7.4. Svetainėje gali būti naudojami tokių rūšių slapukai:
7.4.1. techniniai slapukai – būtini tam, kad Lankytojas galėtų naršyti Svetainėje ir naudotis svetainės funkcijomis. Be šių slapukų Lankytojas negalėtų naudotis Svetainės paslaugomis ir gauti norimą informaciją;
7.4.2. funkciniai slapukai – leidžia Svetainei įsiminti Lankytojo pasirinktus dalykus (tokius, kaip jūsų kontaktiniai duomenys) ir pasiūlyti patobulintas, Lankytojui asmeniškai pritaikytas funkcijas. Funkciniai slapukai nėra būtini, tačiau pagerina navigacijos kokybę ir Lankytojų patirtį;
7.4.3. analitiniai slapukai – naudojami svetainės lankytojų navigacijos metodų statistinei analizei parengti. Duomenų valdytojas šių slapukų gautus rezultatus naudoja anonimiškai ir išskirtiniai tik statistikos tikslams.
7.4.4. socialinių tinklų slapukai – yra būtini norint savo socialinio profilio paskyroje naudoti Svetainės informaciją (pavyzdžiui, norint pasidalinti savo paskyroje nuorodą į turinio parsisiuntimą draugams arba išreikšti patikimą). Socialinių tinklų slapukai neįtakoja navigacijos Svetainėje.
7.4.5. Lankytojas sutikimą dėl slapukų naudojimo duoda: (i) pirmą kartą atlikdamas turinio parsisiuntimo funkciją prieš tai susipažinęs su „ Asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis “ vijurkas.lt, (ii) jei Lankytojo naršyklė priima slapukus – neištrindamas jų ir/ ar nepakeisdamas; (iii) vijurkas.lt Svetainėje, kontaktų pateikimo platformoje, Lankytojo sutikimas dėl slapukų naudojimo galioja 1 (vienerius) metus.
7.4.6. Lankytojas sutikimą dėl slapukų naudojimo gali atšaukti pakeisdamas naršyklės duomenis ir nustatymus (ištrindamas slapukus, pasirinkdamas anoniminį naršymą ar pan.). Kad pašalintų slapukus iš telefono ar kito mobiliojo prietaiso, Lankytojas turės sekti prietaiso programinės įrangos naudojimo instrukciją. Tačiau kai kuriais atvejais slapukų išjungimas, nesutikimas su slapukais ar jų ištrynimas tai gali sulėtinti naršymo internete spartą, apriboti tam tikrų interneto svetainių funkcijų veikimą arba blokuoti prieigą prie svetainės. Jeigu Lankytojas ištrins slapukus, jam teks iš naujo raštu suvedinėti kontaktinius duomenis kiekvieną kartą lankantis lipta.lt. Išsamesnė nepriklausoma informacija apie slapukus, jų naudojimą, atsisakymo galimybes taip pat yra pateikta adresu AllAboutCookies.org arba www.google.com/privacy_ads.html.
7.4.7. Duomenų valdytojas gali, nepažeisdamas teisės aktų, apjungti informaciją, gautą naudojant slapukus, su informacija, gauta apie asmenį kitomis priemonėmis, pvz., informacija apie naudojimąsi paslaugomis.
7.4.8. Tretieji asmens reklamos tikslais slapukų pagalba gali rinkti tiek anoniminę, tiek ir asmeninę Lankytojo informaciją, taip pat naudoti tiek sesijos slapukus, tiek ir nuolatinius slapukus. Detaliau apie trečiųjų asmenų slapukus Lankytojas gali sužinoti susipažinęs su konkretaus trečiojo asmens privatumo politika. Duomenų valdytojas nekontroliuoja trečiųjų asmenų veiklos ir neatsako už trečiųjų asmenų informacijos tikslumą, atnaujinimą, išsamumą, atitikimą teisės aktams. Lankytojas savarankiškai privalo pasidomėti trečiųjų asmenų naudojamais slapukais ir jų renkama informacija. Lankytojas gali pašalinti trečiųjų asmenų slapukus pagal trečiųjų asmenų nurodytas instrukcijas.
Informacijos apsaugos priemonės
8.1. Duomenų valdytojas Lankytojo Asmens duomenims tvarkyti įgyvendina reikiamas organizacines ir technines saugumą užtikrinančias priemones, kurios padeda apsaugoti Asmens duomenis nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, taip pat nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo. Duomenų valdytojo vykdoma saugumo užtikrinimo veikla, be kita ko, apima personalo, informacijos, IT infrastruktūros, vidaus ir viešųjų tinklų, taip pat biurų pastatų ir techninių įrenginių apsaugą.
8.2. Svetainės valdytojas nerenka mokėjimo dokumentų (kortelių ar pan.) numerių, kuriais naudojamasi Mokamoms Paslaugoms apmokėti.
8.3. Duomenų valdytojas primena, jog Lankytojas yra pats atsakingas už asmens duomenų slaptumą. Duomenų valdytojas prašo būti atsargiam teikiant asmeninius duomenis. Lankytojas turėtų atsijungti nuo naršyklės baigęs darbą tam, kad būtų tikras, jog niekas neprieis prie Lankytojo elektroninio pašto, asmeninės informacijos, ypač tais atvejais, kai Lankytojas naudojasi viešai prieinamu kompiuteriu (pvz. interneto kavinėje, bibliotekoje).
8.4. Duomenų valdytojas įsipareigoja stengtis apsaugoti Lankytojo Asmens duomenis, kuriuos jis tvarko, tačiau atsižvelgiant į tai, kad Lankytojo informacija yra siunčiama interneto ryšiu, Duomenų valdytojas įspėja, kad Lankytojas negali garantuoti ir negarantuoja Lankytojo perduodamos informacijos, įskaitant ir asmeninius duomenis, visiško saugumo.
8.5. Duomenų valdytojas Lankytojo Asmens duomenis saugo tiek kiek reikalinga Taisyklių ir nurodytiems tikslams įgyvendinti. Kliento duomenys yra sunaikinami praėjus ne ilgiau kaip 2 (dvejiems) metams nuo jo paskutinio duomenų pateikimo dienos. Duomenų valdytojas siekia nesaugoti pasenusių ir neaktualių Lankytojo asmens duomenų. Istorinė informacija yra saugoma jei tai reikalinga teisės aktų nustatyta tvarka arba Duomenų valdytojo veiklai vykdyti.
8.6. Susirašinėjimas su Lankytoju saugomas ne ilgiau kaip 1 (vienerius) metus nuo paskutinio susirašinėjimo datos. Tiesioginės rinkodaros tikslu duomenys saugomi ne ilgiau nei 2 (du) metus nuo Lankytojo paskutinės dienos, kada buvo teikiami duomenys, nebent įstatymų būtų nustatytas arba leidžiamas ilgesnis saugojimo laikotarpis.
Taikytina teisė ir ginčų politika
9.1. Svetainės veikla vykdoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Bet kokie ginčai, kilę dėl Svetainės veiklos ar susiję su ja, bus sprendžiami derybų keliu, o nepavykus susitarti – Lietuvos Respublikos kompetentingame teisme Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
Baigiamosios nuostatos
10.1. Taisyklės įsigalios nuo to momento, kai Lankytojas susipažins su jomis ir įvesdamas kontaktus patvirtins, kad sutinka su jomis ir galios visą santykių tarp Lankytojo ir Duomenų valdytojo laiką.
10.2. Įmonė turi teisę pakeisti Taisykles apie tai pranešdama, paskelbdama tai savo internetiniame puslapyje.
10.3. Taisyklių papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos, t.y nuo tos dienos, kai jie yra patalpinami internetiniame puslapyje.
- Jei pageidaujate naudoti Svetainėje publikuojamą turinį ir nesutinkate su aukščiau pateiktomis taisyklėmis ir jūsų kontaktinių duomenų valdymu tiesioginės rinkodaros tikslais, prašome informuoti mus el. paštu su tekstu: Nesutinku su asmens duomenų valdymu tiesioginės rinkodaros tikslais.
- Registruodamiesi ir įvesdami savo kontaktinius duomenis Jūs automatiškai patvirtinate, kad su Asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis susipažinote bei sutinkate su Jūsų kontaktinių duomenų valdymu tiesioginės rinkodaros tikslais.
1. Bendrosios sąlygos
1.1. UAB „Eltida“ (toliau – ELTIDA) paslaugų teikimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato Interneto prieigos, elektroninių ryšių tinklo aptarnavimo ir/ar kitų Kliento užsakytų paslaugų(toliau – Paslaugos) teikimo tvarką ir sąlygas.
1.2. Taisyklės parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos (toliau – LR) elektroninių ryšių įstatymu, LR visuomenės informavimo įstatymu ir kitais LR norminiais teisės aktais.
2. Sąvokos
2.1. Taisyklėse vartojamos sąvokos:
Klientas – fizinis ar juridinis asmuo, kuris yra pasirašęs elektroninių ryšių paslaugų teikimo Sutartį su ELTIDA ir naudojasi paslaugomis asmeniniams, šeimos, namų ūkio ar įmonės veiklos poreikiams;
Paslauga – viena iš ELTIDA teikiamų elektroninių ryšių paslaugų, dėl kurios(-ių) teikimo Klientas sudarė paslaugų teikimo sutartį su ELTIDA;
Sutartis – tarp Kliento ir ELTIDA sudaryta Paslaugų teikimo sutartis, viešai skelbiamos paslaugų teikimo Taisyklės, Paslaugos teikimo sąlygos bei Paslaugų tarifai, atskirai pateikiami Paslaugų užsakymai, kiti Sutarties priedai, pakeitimai bei papildymai. Sutartis galutinai įsigalioja Klientui pasirašius ELTIDA nustatytos formos Paslaugų teikimo Sutarties priedą (užsakymą), kuris Sutarties dalimi tampa nuo to momento, kai Klientui faktiškai pradedamos
teikti Sutarties priedu (užsakymu) užsakytos Paslaugos;
ELTIDA Įranga – Klientui, Taisyklėse, Sutartyje ir/ar jos prieduose nustatyta tvarka, suteikiama (perduodama) įranga, reikalinga prisijungimui prie ELTIDA
duomenų perdavimo tinklo. Ši sąvoka neapima Tinklo galinių įrenginių esančių kliento valdoje (pvz. bevielių tinklo maršrutizatorių). Laikoma, kad ELTIDA paslaugų teikimo atsakomybių riba baigiasi ties ELTIDA Įrangos riba;
Tinklo galinis įrenginys – Kliento valdoje esantis, Klientui priklausantis ar ELTIDA Klientui perduotas naudoti įrenginys. Ši sąvoka apima bet kokius IP protokolu galinčius dirbti tinklo įrenginius (maršrutizatorius, kompiuterius, televizorius, telefonus ir pan.). Tinklo galinio įrenginio įėjimo prievadas jungiamas su ELTIDA Įranga;
Minimalus laikotarpis – trumpiausias bet kurios ELTIDA teikiamos Paslaugos naudojimosi laikotarpis, kuriuo Klientas įsipareigoja naudotis Sutarties prieduose (užsakymuose) nurodytomis Paslaugomis ir yra pradedamas skaičiuoti nuo Paslaugų teikimo pradžios;
Paslaugų įdiegimas – tai ELTIDA tinkle ir/ar Kliento valdoje atliekami darbai, skirti sudaryti reikiamas technines sąlygas, būtinas Paslaugoms teikti;
Paslaugų teikimo pradžia – laikas, nuo kurio Klientui sudaroma galimybė pradėti naudotis užsakytomis Paslaugomis Taisyklėse nustatyta tvarka;
Paslaugos teikimo sąlygos – ELTIDA klientų aptarnavimo skyriuose, ELTIDA informaciniuose leidiniuose ir interneto svetainėje viešai skelbiama oficiali informacija apie ELTIDA Paslaugas;
ELTIDA tinklas – ELTIDA priklausantis elektroninių ryšių tinklas;
Techninės priežiūros laikotarpis – laiko tarpas, kai paslauga Klientui neteikiama dėl ELTIDA atliekamų tinklo planinių, profilaktinės priežiūros ar remonto darbų;
ELTIDA įrangos grąžinimas – ELTIDA nustatyta ir patvirtinta tvarka, taikoma Klientams, kuria vadovaujantis Klientai grąžina, o Klientus aptarnaujantys ELTIDA darbuotojai patikrina, įvertina ir priima/nepriima iš Klientų ELTIDA įrangą;
Paslaugos pateikiamumas – tai laikotarpis, skaičiuojamas per mėnesį, kada Klientas gali naudotis Paslauga. Šis parametras išreiškiamas procentais: (A-B)/A x 100%. A –vieno mėnesio laikotarpis (val.), B – paslaugos nepateikiamumo laikotarpis (val.). Skaičiuojant paslaugos pateikiamumą, į neteikimo laikotarpį nėra įskaičiuojamas Paslaugos teikimo sutrikimo laikotarpis iki Kliento pranešimo apie gedimą, taip pat nėra įskaičiuojamas Techninės priežiūros laikotarpis ir veiksnių, kurių ELTIDA negalėjo įtakoti, sukelti Paslaugų teikimo sutrikimai.
2.2. .Kitos sąvokos suprantamos taip, kaip jos yra apibrėžtos LR elektroninių ryšių įstatyme bei kituose LR norminiuose teisės aktuose reglamentuojančiuose elektroninių Ryšių veiklą.
3. Paslaugų užsakymas, įdiegimas ir teikimas
3.1. Paslaugas Klientas gali užsakyti Sutartyje, Taisyklėse arba kitais ELTIDA viešai skelbiamais būdais. Nepriklausomai nuo užsakymo būdo, Klientas įsipareigoja apmokėti už ELTIDA suteiktas Paslaugas.
3.2. Kliento užsakytos Paslaugos pradedamos teikti ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Paslaugų užsakymo dienos, jeigu Klientas įvykdo Taisyklėse nustatytas sąlygas.
3.3. Paslaugos įdiegiamos, kai Klientas sudaro reikiamas sąlygas, užsitikrina visas teises ir leidimus, kurie yra būtini įrengiant Paslaugoms teikti reikalingą ELTIDA Įrangą bei įvadą sutartoje Paslaugų įdiegimo vietoje, taip pat, kai Klientas užtikrina ir pasirūpina, kad ELTIDA atstovai ELTIDA darbo metu, jeigu šalys nesusitaria kitaip, Paslaugų įdiegimo vietoje turėtų galimybę sumontuoti įrangą bei atlikti kitus darbus, būtinus Paslaugų teikimui užtikrinti.
3.4. Paslaugos įdiegiamos ir teikiamos tada, kai Klientas užtikrina tinkamas ELTIDA Įrangos naudojimo sąlygas ir, jei reikia, nepertraukiamą elektros energijos tiekimą Paslaugų įdiegimo vietoje sumontuotai ELTIDA Įrangai.
3.5. ELTIDA perduoda Klientui tik visapusiškai sukomplektuotą, Paslaugoms teikti skirtą ELTIDA Įrangą. ELTIDA užtikrina, kad jos perduodama Paslaugoms teikti skirta įranga veikia tinkamai ir atitinka jai keliamus ELTIDA tinklo techninius reikalavimus.
3.6. Paslaugoms teikti skirtos ELTIDA Įrangos praradimo ar sugedimo rizika ir visiška atsakomybė už jos saugumą pereina Klientui nuo jos perdavimo Klientui momento.
3.7. Garantija perduotai įrangai taikoma tik tuo atveju, jei Klientas naudoja Paslaugoms teikti skirtą įrangą pagal tiesioginę paskirtį, laikydamasis Taisyklėse ir įrangos naudojimo instrukcijoje numatytų sąlygų.
3.8. ELTIDA užtikrina Paslaugoms teikti skirtos įrangos tinkamą veikimą ELTIDA tinkle ir neatsako už galimus įrangos gedimus, jeigu ši įranga buvo jungiama prie kitų paslaugų teikėjų elektroninių ryšių tinklų.
3.9. Garantinės priežiūros laikotarpiu ne dėl Kliento ar dėl trečiųjų asmenų kaltės atsiradę ELTIDA Įrangos trūkumai šalinami ir/ar sugedusi įranga keičiama ELTIDA ar jos įgalioto atstovo nemokamai. Nesant galimybės pakeisti sugedusią įrangą to paties gamintojo bei to paties modelio įranga, ELTIDA turi teisę pakeisti sugedusią įrangą kita lygiaverčių techninių parametrų įranga. Pakeistai įrangai naujas garantinės priežiūros laikotarpis nepratęsiamas.
3.10. Garantinė ELTIDA Įrangos priežiūra neatliekama, jei nustatoma bent viena iš šių aplinkybių:
3.10.1. Įranga buvo naudojama ne pagal tiesioginę paskirtį;
3.10.2. Įranga naudota nesilaikant naudojimo instrukcijos sąlygų, yra mechaniškai ar kitaip pažeista;
3.10.3. Įrangos gedimai atsirado dėl elektros tinklo įtampos šuolių, gaisro, žaibo išlydžių ar kitų stichinių nelaimių;
3.10.4. Įranga buvo taisoma ne ELTIDA ar jos įgalioto atstovo, pažeisti garantiniai lipdukai (plombos);
3.10.5. Įrangos duomenys (gamintojas, modelis, serijinis numeris ar kiti identifikavimo duomenys) neatitinka nurodytų įrangos perdavimo Klientui aktuose;
3.10.6. Įrangos pateikimo dieną yra pasibaigęs Įrangos garantinės priežiūros terminas.
3.11.Gedimai šalinami per 24 darbo valandas arba su Klientu suderintu laiku, jeigu gedimo nustatymui ir pašalinimui būtina vykti į Paslaugos teikimo vietą.
3.12.Gedimų šalinimo trukmė pradedama skaičiuoti nuo pranešimo apie gedimą momento. Gedimų, apie kuriuos buvo pranešta pasibaigus darbo dienai, savaitgaliais ir švenčių dienomis, šalinimo trukmė pradedama skaičiuoti nuo artimiausios darbo dienos 9.00 valandos. Į gedimų šalinimo trukmę neįskaičiuojami savaitgaliai, šventinės dienos ir gedimai apie kuriuos buvo pranešta pasibaigus darbo dienai.
3.13. Kliento valdoje atsiradę gedimai šalinami darbo valandomis: pirmadieniais – penktadieniais, 9.00 – 18.00 val.
3.14. Interneto paslaugos pateikiamumas yra ne mažesnis kaip 95%.
3.15.Tuo atveju, jeigu Interneto paslaugos priėmimui yra naudojamas Kliento nuosavas Tinklo galinis įrenginys, nustatoma, jog šiam įrenginiui išorinis (WAN) IP adresas, potinklo kaukė, numatytasis šliuzas bei DNS serverių komplektas suteikiami tik automatiniu būdu, t.y. per DHCP tarnybą.
3.16.Teikiant Interneto prieigos paslaugą, minimali duomenų perdavimo ir priėmimo sparta ELTIDA duomenų perdavimo tinkle yra 60 proc. nuo užsakyto plano greitaveikos.
4. Šalių įsipareigojimai
4.1.ELTIDA įsipareigoja:
4.1.1.Užtikrinti kokybišką ELTIDA Įrangos įdiegimą. ELTIDA Įrangos diegimo darbus atlieka tik ELTIDA atstovas.
4.1.2.Teikti kliento užsakytas Paslaugas iki ELTIDA priklausančio tinklo galinio taško užtikrinant standartines perduodamų duomenų apsaugos priemones.
4.1.3.Paslaugų teikimo laikotarpiu konsultuoti Klientą atitinkamų paslaugų teikimo, techninės ir programinės įrangos, reikalingos paslaugos priėmimui bei komplektavimui klausimais. Su visa informacija apie ELTIDA paslaugas Klientas gali susipažinti interneto svetainėje www.vijurkas.lt arba paskambinęs Sutartyje nurodytais ir viešai skelbiamais telefono numeriais.
4.1.4.Teikiant Kliento užsakytas Paslaugas, laikytis Paslaugų teikimo Sutarties, Taisyklių, Sutarties prieduose (užsakymuose) nustatytų reikalavimų bei
LR teisės norminių aktų, reglamentuojančių elektroninių ryšių veiklą, reikalavimų.
4.1.5.Užtikrinti minimalią duomenų perdavimo ir priėmimo spartą pagal Kliento pasirinktą ELTIDA interneto planą;
4.2.Klientas įsipareigoja:
4.2.1. Laiku ir tinkamai atsiskaityti už suteiktas Paslaugas Taisyklėse nustatyta tvarka.
4.2.2. Pasirašytinai priimti atliktus Paslaugų įdiegimo darbus bei laikinam naudojimui perduodamą įrangą.
4.2.3. Užtikrinti Klientui perduotos ir ELTIDA nuosavybės teise priklausančios įrangos apsaugą: saugoti ELTIDA Įrangą ir užtikrinti, kad Įranga
nebūtų sunaikinta, pažeista, prarasta ar sugadinta dėl Kliento ar trečiųjų asmenų kaltės. Savavališkai netaisyti, nemodifikuoti, nekonfigūruoti,
neperkelti į kitą vietą ELTIDA Įrangos prieš tai nesuderinus atitinkamų veiksmų su ELTIDA darbuotojais ir negavus tam leidimo. Klientui sugadinus ELTIDA
Įrangą, ELTIDA pasirinkimu atlyginti Įrangos vertę ar ELTIDA pareikalavus, atlyginti visas faktines išlaidas susijusias su ELTIDA Įrangos remontu.
4.2.4. Užtikrinti galimybę ELTIDA atstovams atlikti tinklo bei ELTIDA įrangos techninę priežiūrą ir su tuo susijusius darbus (įskaitant darbus Kliento patalpose).
4.2.5. Be raštiško ELTIDA sutikimo neperleisti Paslaugų naudojimo tretiesiems asmenims. Užtikrinti deramą savo vidinio tinklo apsaugą nuo neautorizuoto trečiųjų šalių prisijungimo.
4.2.6. Naudotis Paslaugomis Sutartyje ir Taisyklėse nustatyta tvarka ir numatytiems tikslams. Nekenkti ELTIDA tinklo veikimui, nenaudoti Paslaugų
neteisėtais tikslais, pažeidžiant LR įstatymus, kitų ELTIDA klientų bei trečiųjų asmenų teises. Vykdyti ELTIDA teisėtus reikalavimus, būtinus tinkamam Paslaugų teikimui užtikrinti.
4.2.7. Pranešti apie ELTIDA tinklo gedimus ar Paslaugų sutrikimus ir savavališkai jų netaisyti.
4.2.8. Naudotis Paslaugomis terminu, kuris yra ne trumpesnis už Minimalų laikotarpį, jeigu toks buvo nustatytas.
4.2.9. Atsisakant Paslaugos ar nutraukiant Sutartį, Klientas privalo grąžinti pilnos komplektacijos paslaugos teikimui naudotą ELTIDA Įrangą. Negrąžinus ELTIDA Įrangos Paslaugos atsisakymo ar Sutarties nutraukimo momentu, laikoma, kad Klientas Įrangą prarado. Tokiu atveju, Klientas privalo, ne vėliau nei per 5
dienas sumokėti ELTIDA, pagal pateiktas sąskaitas, sąskaitose nurodytą sumą, už negrąžintą ELTIDA Įrangą.
4.2.10. Apie savo duomenų, nurodytų Sutartyje, pasikeitimą informuoti ELTIDA raštu ne vėliau kaip per 5 (penkias) kalendorines dienas nuo pakeitimų atsiradimo dienos.
4.2.11. Jei Klientas įsiskolina ELTIDA, jis apmoka visas išlaidas, susijusias su skolos išieškojimu, įskaitant, bet neapsiribojant įsiskolinimo administravimo mokesčiu bei kitomis su skolos išieškojimui ELTIDA patirtomis išlaidomis.
4.2.12. Jeigu Sutarties galiojimo laikotarpiu Klientas pageidauja pakeisti Paslaugos teikimo vietą, apie tai Klientas ne vėliau kaip prieš 15 dienų raštu praneša tai ELTIDA. Jei yra techninės galimybės, ELTIDA užtikrina Paslaugų teikimą naujoje vietoje.
4.2.13. Saugoti ir tretiesiems asmenims neperduoti Klientui suteikto slaptažodžio ar kitos informacijos skirtos Paslaugų užsakymui ir valdymui.
5. Šalių teisės
5.1. ELTIDA turi teisę:
5.1.1. Pasikeitus LR teisės aktams, rinkos sąlygoms, taip pat atsižvelgiant į LR Statistikos departamento prie Finansų ministerijos ar kitos atitinkamas funkcijas atliekančios institucijos skelbiamą pasibaigusių kalendorinių metų vidutinį metinį Lietuvos vartotojų kainų indeksą, jei vartotojų kainos indeksas, lyginant su prieš pasibaigusius kalendorinius metus ėjusiais kalendoriniais metais, padidėja, taip pat esant kitiems objektyviems pagrindams, pakeisti Paslaugų mokesčius, Sutarties, Taisyklių ir/ar Paslaugų teikimo sąlygas, ne mažiau kaip prieš 1 (vieną) mėn. raštu informavus apie tai Klientą, kai Paslaugų tarifai yra didinami ar iš esmės keičiamos Paslaugų sąlygos; arba ELTIDA interneto svetainėje www.vijurkas.lt ar kitais viešais informavimo kanalais, kai Paslaugų tarifai yra mažinami.
5.1.2. Jei Klientas nesilaiko Sutartyje ar jos prieduose numatytos mokėjimo tvarkos, ELTIDA turi teisę nedelsiant nutraukti paslaugos teikimą. Nutraukus paslaugos teikimą, klientas apie tai informuojamas nukreipiant jį į specialiai tam sukurtą internetinį puslapį, kuriame nurodoma paslaugos sustabdymo priežastis bei kontaktai pasiteiravimui. Klientui apmokėjus įsiskolinimą, kitą darbo dieną arba po informacijos apie visišką atsiskaitymą su ELTIDA gavimo, atnaujinti paslaugos teikimą Klientui.
5.1.3. Pareikalauti iš Kliento išankstinio mokesčio už Paslaugas, jei Klientas yra įsiskolinęs ELTIDA už suteiktas Paslaugas.
5.1.4. Klientui pažeidus šių Taisyklių 4.2 punkte išvardintus įsipareigojimus, ELTIDA turi teisę, laikinai sustabdyti/apriboti Paslaugos teikimą ir reikalauti iš Kliento kompensacijos už padarytą žalą. Bet kuriuo iš šiame Taisyklių punkte nurodytu pagrindu ELTIDA sustabdžius/apribojus paslaugų teikimą, Klientas neatleidžiamas nuo pareigos apmokėti jam suteiktų paslaugų mokesčius.
5.1.5. Pareikalauti iš Kliento atlyginti visas pagrįstas su skolos už suteiktas Paslaugas išieškojimu susijusias išlaidas.
5.1.6. Laikinai sustabdyti paslaugų teikimą Klientui apie tai jį iš anksto informavus ektroniniu paštu, telefonu ar kitais su Klientu sutartais būdais dėl atliekamų remonto, montavimo ir profilaktikos darbų.
5.2. Klientas turi teisę:
5.2.1. Atsisakyti ELTIDA Paslaugų, nutraukiant Sutartį Taisyklėse nustatyta tvarka.
5.2.2. Sumokėjęs ELTIDA nustatytus mokesčius ir laikydamasis ELTIDA nustatytos tvarkos, laikinai atsisakyti ELTIDA Paslaugų teikimo. Tokiu atveju Minimalus laikotarpis pratęsiamas tiek mėnesių, kiek buvo taikytas laikinas atjungimas. Pasibaigus laikino atjungimo terminui paslaugos teikimas atnaujinamas automatiškai.
5.2.3. Sutartyje ir Taisyklėse nustatyta tvarka gauti kompensaciją už Paslaugos teikimo sutrikimus, kilusius dėl ELTIDA kaltės.
5.2.4. Savo nuožiūra pasirinkti ELTIDA siūlomus apmokėjimo už Paslaugas būdus bei tvarką. Už teikiamas paslaugas sumokėti iš anksto.
6. Atsiskaitymo už paslaugas tvarka
6.1. Klientas už Paslaugas atsiskaito pagal Sutartyje ar jos prieduose nustatytus Paslaugų tarifus Taisyklėse nustatyta tvarka. Ataskaitinis laikotarpis – vienas kalendorinis mėnuo.
6.2. ELTIDA sąskaitą už teikiamas paslaugas nemokamai pateikia Klientui elektroniniu būdu:
Klientų savitarnos sistemoje mano.vijurkas.lt bei Kliento nurodytu elektroninio pašto adresu. Už teikiamas Paslaugas ELTIDA kas mėnesį (paskutinę mėnesio dieną) išrašo ir Klientui išsiunčia sąskaitas už einamąjį laikotarpį, kurios turi būti apmokėtos ne vėliau kaip iki kito mėnesio pabaigos. Klientas, negavęs sąskaitos, gali kreiptis į ELTIDA klientų aptarnavimo skyrių ir gauti informaciją apie mokėtiną sumą. Sąskaitos negavimas neatleidžia Kliento nuo pareigos atsiskaityti už Paslaugas.
6.3.J ei Klientas ne dėl savo kaltės negalėjo naudotis Paslaugomis ar Paslaugų kokybė neatitiko Sutartyje, Taisyklėse ar Paslaugos prieduose (užsakymuose) nurodytų parametrų, Klientui reikalaujant, atitinkama mokesčio už Paslaugas dalis yra perskaičiuojama (gedimo atveju – dėl ne laiku pašalintų
gedimų ELTIDA tinkle) mažinant mokestį už Paslaugas proporcingai valandų skaičiui nuo pranešimo apie gedimą gavimo iki jo pašalinimo valandos. Gedimu ar
neatitikimu Paslaugų kokybei nėra laikomi Paslaugos greitaveikos pokyčiai, neviršijantys Sutartyje ar jos prieduose nustatytų techninių paslaugos teikimo parametrų.
6.4. Valstybės įgaliotoms institucijoms priėmus sprendimus, kurie įtakotų Paslaugų teikimo Sutarties priedų pasirašymo dieną taikomus mokesčius,
rinkliavas ar bet kokias kitas pinigines prievoles, susijusias su ELTIDA komercine veikla ar teikiamų Paslaugų apmokestinimu, ELTIDA turi teisę atitinkamai pakeisti teikiamų Paslaugų kainą, tačiau ne daugiau, nei įtakojo pasikeitusios aplinkybės. Tokiu atveju kainų pasikeitimas nebus laikomas sutarties sąlygų ar kainų pakeitimu neatsižvelgiant į tai ar yra nustatytas Minimalus laikotarpis ar ne.
6.5 .ELTIDA pasirinkimu, Paslaugos įdiegimo dieną ar su pirma sąskaita, Klientas sumoka ELTIDA nustatytą įdiegimo, pasirinkto mokesčio už Paslaugas plano mėnesinį likutį ir už medžiagas sunaudotas prijungimui. Neapmokėjus mokesčio už paslaugas 6.2 punkte nustatytais terminais už kiekvieną pavėluotą
dieną gali būti skaičiuojami 0,04 % dydžio delspinigiai. Nutraukus sutartį, ELTIDA negrąžina prijungimo (įdiegimo) mokesčio bei sumokėtų mokesčių už suteiktas
paslaugas ir medžiagas sunaudotas Kliento prijungimui.
6.6. Paslaugų teikimo pradžios ir pabaigos dienos yra įskaitomos į atsiskaitomąjį laikotarpį, už kurį turi būti mokama. Šiame Taisyklių punkte nustatyta tvarka taikoma ir nutraukiant Paslaugas ar laikinai atsisakant Paslaugų.
6.7. Jei iš Kliento gauto apmokėjimo neužtenka visam įsiskolinimui už Paslaugas padengti, gautas apmokėjimas paskirstomas taip: pirmiausiai padengiamos ELTIDA patirtos išlaidos išieškant skolą iš Kliento, toliau padengiami priskaičiuoti delspinigiai ir/ar palūkanos, paskiausiai padengiamas seniausiai susidaręs įsiskolinimas.
6.8. Klientas, nutraukęs Sutartį ir/ar atsisakęs Paslaugos privalo atsiskaityti su ELTIDA už suteiktas Paslaugas iki Paslaugų atsisakymo dienos. Jeigu nėra pasibaigęs Minimalus laikotarpis – Klientas turi sumokėti visus mokesčius, susijusius su faktiškai suteiktomis Paslaugomis, taip pat Paslaugų įdiegimo/aktyvavimo ar kitus ELTIDA nustatytus mokesčius (jei tokie nebuvo sumokėti), sumokėti suteiktas nuolaidas ir atlyginti kitas ELTIDA išlaidas, kurias patyrė ELTIDA norėdama įvykdyti Sutartį iki Sutarties nutraukimo dienos.
7. Paslaugų atsisakymo ir nutraukimo sąlygos
7.1. Klientas gali atsisakyti Paslaugos iš anksto, ne vėliau kaip prieš 5 (penkias) darbo dienas raštu apie tai pranešęs ELTIDA. Tuo atveju, kai Paslaugoms teikti Klientui buvo perduota ELTIDA Įranga, Klientas nutraukti sutartį gali tik atvykęs į ELTIDA klientų aptarnavimo skyrių ir tik grąžines pilnos komplektacijos ELTIDA Įrangą arba visiškai apmokėjęs ELTIDA Įrangos vertę.
7.2. ELTIDA gali vienašališkai, nesikreipdamas į teismą, nutraukti Sutartį ar vieną iš Kliento užsakytų paslaugų iš anksto, ne vėliau kaip prieš 15 (penkiolika) darbo dienų apie tai pranešus Klientui, jeigu Klientas pažeidžia Sutartį, Taisykles ar Sutarties prieduose nustatytus įsipareigojimus bei dėl kitų objektyvių priežasčių.
7.3. ELTIDA gali vienašališkai, nesikreipdamas į teismą, nutraukti Sutartį ar vieną iš Kliento užsakytų paslaugų iš anksto, ne vėliau kaip prieš 5 (penkias) darbo dienas apie tai pranešus Klientui, jeigu Klientas iš esmės pažeidė Sutartį.
8. Šalių atsakomybė
8.1. ELTIDA neatsako už Klientui priklausančios įrangos ir/ar Klientui priklausančių kabelių gedimus bei sutrikimus ir neįsipareigoja pašalinti minėtų mazgų gedimų.
8.2. ELTIDA neatsako už atvejus, kai Klientas negalėjo naudotis Paslaugomis ir/ar Klientui padarytą žalą, jeigu tai įvyko ne dėl ELTIDA kaltės.
8.3. ELTIDA neatsako už bet kokią kenkėjišką veiklą (virusų, brukalų siuntimą, šnipinėjimą, tinklo parametrų tyčinį bloginimą) neteisėtai per ELTIDA tinklą vykdomą kitų Klientų ar trečiųjų asmenų ir dėl jos Klientui padarytą žalą.
8.4. Naudodamasis Paslaugomis, Klientas visiškai atsako už savo ir kitų asmenų, kurie naudojasi Klientui teikiamomis Paslaugomis, veiksmus bei padarytą žalą ELTIDA ar tretiesiems asmenims.
8.5. Klientas visiškai atsako už bet kokios informacijos, kurią jis teikia ar gauna, naudodamasis ELTIDA Paslaugomis, turinį, įskaitant, bet neapsiribojant teisės aktų reglamentuojančių intelektinę nuosavybę, asmens duomenų apsaugą, reklamos paslaugų teikimą ir kitų, pažeidimą. Klientas privalo savarankiškai užsitikrinti deramą Internetu ar ELTIDA tinklu perduodamų jautrių duomenų apsaugą šifravimo ar kitomis duomenų apsaugos priemonėmis (pvz. ugniasiene (firewall), perduodamų duomenų šifravimu (SSL/TLS encryption) ir pan.).
8.6. Šalys atleidžiamos nuo atsakomybės už įsipareigojimų pagal Sutartį nevykdymą ar netinkamą vykdymą dėl neįveikiamų aplinkybių (force majeure) LR teisės aktų nustatyta tvarka. Neįveikiamomis aplinkybėmis taip pat laikoma stichinių nelaimių ar trečiųjų asmenų padaryta žala ELTIDA duomenų perdavimo
tinklui ar ELTIDA Įrangai, valstybės valdymo organų sprendimai įtakojantys ELTIDA veiklą, techninių aplinkybių, nepriklausančių nuo ELTIDA, pasikeitimai įtakojantys ELTIDA galimybes teikti Paslaugą.
8.7. Šalis privalo visiškai atlyginti kitos šalies tiesioginius nuostolius, jeigu žala atsirado dėl kitos šalies tyčinių veiksmų.
8.8. Nė viena iš šalių neatsako už netiesioginių nuostolių atlyginimą kitai Sutarties šaliai.
9. Nuosavybės teisių apsauga
9.1.Visos nuosavybės teisės, įskaitant intelektines, susijusios su ELTIDA galine įranga, programomis bei bet kokia su jomis susijusi techninė
dokumentacija, kuri ELTIDA pateikiama Klientui, lieka ELTIDA arba jos licenciarų nuosavybė.
9.2. Paslaugoms teikti reikalinga ELTIDA Klientui perduota ELTIDA galinė įranga, programos bei betkokie su ja susiję techniniai dokumentai gali būti
Kliento naudojami tik tiek, kiek tai susiję su naudojimusi užsakytomis Paslaugomis ir be ELTIDA raštiško sutikimo negali būti perduoti tretiesiems
asmenims, kopijuojami, keičiami ar naudojami kitiems tikslams nei ELTIDA Paslaugų teikimas Klientui.
10. Teisių ir įsipareigojimų perdavimas
10.1. Nė viena šalis negali perduoti trečiajai šaliai savo teisių ar įsipareigojimų, atsiradusių vykdant Paslaugų teikimo sutartį, be kitos šalies
raštiško sutikimo. Šios nuostatos pažeidimu nelaikomi atvejai, kai ELTIDA, vykdydama su Klientu sudarytą Paslaugų teikimo sutartį ir/ar atskirą Paslaugos
užsakymą, paveda atlikti tam tikras funkcijas ar darbus tretiesiems asmenims, pagal Paslaugų teikimo sutartį likdama visiškai atsakinga Klientui.
10.2. Jeigu viena iš šalių reorganizuojama, Paslaugų teikimo Sutartis lieka galioti, ir jos sąlygos yra privalomos tos Šalies teisių ir įsipareigojimų perėmėjams.
11. Baigiamosios nuostatos
11.1. Šios Taisyklės galioja nuo 2022 m. vasario 01 d. Taisyklės yra viešai prieinamas dokumentas, skelbiamas ELTIDA interneto svetainėje www.vijurkas.lt, ELTIDA klientų aptarnavimo skyriuose bei ELTIDA platinamuose informaciniuose leidiniuose.
11.2. Jei kuri nors iš šių Taisyklių nuostatų LR įstatymų nustatyta tvarka būtų pripažinta negaliojančia ar netaikytina, kitos šių Taisyklių nuostatos toliau galios ir bus taikomos.
11.3. Atsižvelgiant į Paslaugų teikimo technologijų skirtumus, Sutarties priede (užsakyme) gali būti nustatyta kitokia nei Taisyklėse Paslaugų teikimo
tvarka. Tokiu atveju taikomos Sutarties priede (užsakyme) nurodytos sąlygos.
Šių taisyklių naujausia redakcija publikuojama interneto svetainėje www.vijurkas.lt ir platinama UAB „Eltida“ klientų aptarnavimo skyriuose.
UAB „Eltida“. Adresas: Kudirkos g. 55, Joniškis. Tel.: +370 696 55775. www.vijurkas.lt. El.paštas: info@vijurkas.lt
Interneto prieigos paslaugų ir viešųjų asmenų
tarpusavio ryšio paslaugų
kokybės parametrų nustatymo taisyklių
4 priedas
(Interneto prieigos paslaugų kokybės parametrų vertinimo ataskaitos forma)
____________________________UAB „Eltida“, 302732728______________________________
(viešojo elektroninių ryšių tinklo ir (arba) viešųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjo pavadinimas, kodas)
________________V.Kudirkos g. 55, Joniškis info@eltida.lt_______________________________
(viešojo elektroninių ryšių tinklo ir (arba) viešųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjo adresas, ryšio numeris, el. pašto adresas, interneto svetainės adresas)
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai
Mortos g. 14, LT-03219 Vilnius
2022 M. INTERNETO PRIEIGOS PASLAUGŲ KOKYBĖS PARAMETRŲ VERTINIMO ATASKAITA
_________2023-04-28_________
______Joniškis__________
(sudarymo vieta)
Eil. Nr. | Parametrai (technologija Docsis) | Parametrų vertės | |
1. | Delsa | Vidutinė aritmetinė delsos vertė | 14 ms |
|
| Delsos verčių mediana | 14 ms |
|
| 95 procentai mažiausių delsos verčių | 12 ms |
|
| Visų delsai apskaičiuoti atliktų matavimų skaičius | 20 vnt. |
2. | Delsos trukmės kitimas | Vidutinė aritmetinė delsos trukmės kitimo vertė | 1,111 ms
|
|
| Delsos trukmės kitimo verčių mediana | 1,111 ms |
|
| Visų delsos trukmės kitimui įvertinti atliktų matavimų skaičius | 20 vnt. |
3. | Duomenų paketų praradimų dalis | Duomenų perdavimo metu prarastų duomenų paketų procentinė dalis nuo visų išsiųstų duomenų paketų | 0,18 %
|
|
| Visų duomenų paketų praradimų daliai įvertinti atliktų bandymų skaičius | 20 vnt. |
4. | Duomenų perdavimo sparta | Minimali duomenų perdavimo sparta | Gaunamojo ryšio sparta: 200 Mb/s Siunčiamojo ryšio sparta: 200 Mb/s
|
|
| Įprasta duomenų perdavimo sparta (80-tas procentilis)
| Gaunamojo ryšio sparta: 200 Mb/s
Siunčiamojo ryšio sparta: 200 Mb/s
Bandymų skaičius: 5 vnt. |
|
| Didžiausia duomenų perdavimo sparta (95-tas procentilis)
| Gaunamojo ryšio sparta: 237,50Mb/s
Siunčiamojo ryšio sparta: 237,50 Mb/s
Bandymų skaičius: 5 vnt. |
|
| Reklamuojama duomenų perdavimo sparta | Gaunamojo ryšio sparta: 250 Mb/s
Siunčiamojo ryšio sparta: 250 Mb/s |